dilluns, 8 de juny del 2020

tasca 4: "ESCRIUREM", AVENTURA'T!




Acabeu un nou cicle de moltes vivències, experiències, emocions, sensacions, aprenentatges, relacions socials que continuaran presents,.. 

En aquesta proposta us animem a aventurar-vos en aquest tancament!

Segueix el full de ruta:
1) Tanca els ulls i escolta la CANÇÓ amb atenció. Connectes amb alguna vivència ja viscuda? Escolta minuciosament el vocabulari i el missatge de la cançó. (Si alguna paraula no l'entens investiga el seu significat amb el diccionari, amb la saviesa dels adults, o dedueix-lo segons el context). Escolta-la i gaudeix-la tantes vegades com vulguis!
2) Ves al formulari adjunt i segueix les instruccions. Clica AQUÍ.

Ritmo y Expresión Corporal mediante Coreografía – Carval Formación








Tasca 1: HORARI I ÚLTIMA PLANIFICACIÓ DE LES TASQUES ESCOLARS

Segueix el full de ruta:

1. Escolta o llegeix les tasques d’aquesta setmana (si més no, els títols).
2. En el teu horari planifica i organitza les tasques que t’hem proposat per fer-les mica en mica cada dia.
3. Hauries d'incloure en el teu horari:
Google Meet, la alternativa profesional a Hangouts, amplía hasta ...3.1. La videotrucada dels dimarts en la franja horària del teu grup. 

3.2. Seguim amb els Confi-aniversaris. Clica AQUÍ i segueix el full de ruta.

3.3. Per la videotrucada del dia 16 de juny necessites: un paper i llapis de colors.

3.4. Observar i posar atenció en el recull de la tasca "Diari de lectura i composició artística oral" en el bloc de 2n. Quin nou llibre afegiries en la teva biblioteca personal? Clica AQUÍ.

RECULL DELS DIARIS DE LECTURA I COMPOSICIONS ARTÍSTIQUES ORALS

Moltes gràcies per la realització i enviament dels vostres diaris de lectura i les vostres composicions artístiques orals!!!

Podrem gaudir de noves lectures que desconeixíem gràcies al recull que ens heu fet arribar. Ens han encantat! La majoria dels vostres diaris son molt complets amb una informació molt útil per ens ajuden a decidir quines noves lectures incorporar en l'hàbit lector diari, que us recomanem que seguiu fent durant tot l'estiu.

Pareu atenció a aquestes tasques tan enriquidores dels vostres companys i companyes!














































CONFI-ANIVERSARIS JULIOL I AGOST

PER MOLTS ANYS HUGO I IRENE!! GAUDIU MOLT DELS VOSTRES 8 ANYS!!



Recordeu que arribaran nous aniversaris el juliol i l'agost, i ja haurem acabat el curs escolar, així doncs, esperem els vostres escrits i arxius audiovisuals de les virtuts de la personalitat que volgueu destacar dels vostres companys i companyes. Segur que les rebran amb un gran somriure!!

Son aquests infants:

Juliol: 

ALBERT, VALENTINA, MARTÍ i NOA 






Agost:

EVAN, ISONA, ÁLVARO, MARINA, CECÍLIA, LLIBERT I MANUEL.


ENVIEU-NOS-LES EN UN SOL CORREU PER CADA INFANT A:


ec2012@escolacamins.cat


I agraïm de nou que feu aquesta tasca tan emotiva i sginificativa per tothom, tant pel receptor/a, com per l'emissor/a com pel lector/a.

QUI NO HAGI POGUT FER ARRIBAR LA VIRTUT DELS/LES COMPANYS/ES QUE VAN FER ANYS AL MARÇ, ABRIL, MAIG, I JUNY ENCARA ENS HO PODEU ENVIAR.

Per qui ho necessiti, us recordem com fer-ho:

1Organitza't per poder buscar un espai en el teu horari per escriure les virtuts.

2- Abans d'escriure la virtut, tanca els ulls i pensa en alguns moments macos que has compartit amb ells/es i què destaques de la seva personalitat.

3- Escriu la virtut en un quart (1/4) de foli (doblega'l per la metitat, dos cops. T'han de sortir 4 trossos).


4- Grava't llegint la virtut en un arxiu de so o en un vídeo.

5- Envian's la foto de la virtut i l'arxiu de so o el vídeo als següents correus i ho farem arribar per correu electrònic als i les protagonistes:

ec2012@escolacamins.cat


Recorda: envia un arxiu amb la foto i el video (o l'àudio) per a cada nen o nena que fa anys. 




ESPEREM QUE DES DE CASA ELS NENS I LES NENES QUE HEU FET ANYS HAGUEU GAUDIT D'UN DIA MOLT ESPECIAL!! PER MOLTS ANYS! GAUDIU MOLT DELS VOSTRES 8 ANYS!!


UNA ABRAÇADA BEN FORTA,

Les i el mestre de 2n.

dilluns, 1 de juny del 2020

TASQUES DEL 2 AL 8 DE JUNY

Us adjuntem el full de tasques d'aquesta nova setmana. Endavant!!

Clica sobre la imatge:




Tasca 1: PLANIFICACIÓ I HORARI (del 2 al 8 de juny)

Segueix el full de ruta:

1. Escolta o llegeix les tasques d’aquesta setmana (si més no, els títols).

2. En el teu horari planifica i organitza les tasques que t’hem proposat per fer-les mica en mica cada dia.
3. Hauries d'incloure en el teu horari:
3.1. La videotrucada dels dimarts en la franja horària del teu grup. 

3.2. Els Confi-aniversaris. Clica en la imatge i descobriràs qui fa anys aquest mes i els pròxims. Llegeix el full de ruta.
permoltanys Photos and Videos | instabusters.net

3.3. Observar el bloc de 2n. Hi trobareu al llarg de la setmana el retorn i recopilació d'algunes tasques que ens heu anat fent: Probabilitat amb caramels


Tasca 2: AUTOAVALUACIÓ (del 2 al 8 de juny)




Com han sigut els teus aprenentatges durant el confinament?
S'acaba el 6è trimestre de cicle inicial, un nou cicle!.
És moment de tancar processos i fer valoracions d'aquest 3r trimestre confinats.

-QUÈ has de fer?
Ens has de fer arribar la teva autoavaluació feta i pensada només per tu, amb les teves
paraules i les teves reflexions.


-COM? Segueix el següent full de ruta:
1. Prepara un llapis amb punta afilada i una goma, o un punta fina negre.
2. Pensa i reflexiona sobre el que vols escriure en cada espai:

Aquest tercer trimestre des de casa...
HE APRES...
EM PROPOSO MILLORAR...
HE GAUDIT FENT...
M'HA RESULTAT DIFÍCIL...

(Recorda el que vam compartir en la videotrucada. Pensa en com has après des de casa, com has sentit i gestionat les teves emocions, quins valors humans has vist crèixer en tu, què pots millorar de tot plegat, quins hàbits de treball has tingut a casa, t'has pogut organitzar el teu temps de treball i d'oci de manera autònoma, has tingut dificultat en alguna gestió emocional o d'aprenentatge curricular... )

Si ho necessites, escriu les idees en un esborrany per fer frases entenedores i organitzar-te les idees del que vols expressar. Recorda que la frase comença en majúscula i acaba en un punt.

3. Si pots, imprimeix amb l'ajut d'un adult la graella adjunta en la següent imatge, si no, copia les preguntes com està en el full:

4. Escriu les teves reflexions en el full imprès o el que heu fet vosaltres, i recorda fer-hi la teva signatura.

És important que ho facis amb lletra entenedora.
Ho pots fer en llapis o amb puntafina negre (si estas molt segur/a).

5. Fes una foto i afegeix-la en el següent formulari: clica aquí.

IMPORTANT: assegura't que quan fas la foto es llegeix bé el que has escrit. L'adjuntarem
en el teu informe del tercer trimestre!