DESPRÈS DE VIURE I GAUDIR UN CALORÒS ESTIU, ENS HEM ENDINSAT EN UNA NOVA AVENTURA: 2N DE PRIMÀRIA!
LA RETROBADA AMB ELS/LES COMPANYS/ES HA SIGUT ALEGRE I ENÈRGICA. ELS CANVIS D'ESTACIÓ I LA NOVA ESCENA ESCOLAR, ENS HA PORTAT A FER UNA ADAPTACIÓ LENTA I EMOCIONANT, AMB ALGUNES SORPRESES INESPERADES... ENS HA FET MOLTA IL·LUSIÓ TORNAR A ESTAR JUNTS/ES!
TENIEM LA NOVA AULA BUIDA I ENTRE TOTS/ES L'HEM ANAT ORGANITZANT I FENT NOSTRA MICA EN MICA. EN AQUESTA TASCA DE FER CRÉIXER LA NOSTRA AULA TOTS JUNTS HEM TREBALLAT EN EQUIP APRENENT VARIS CONTINGUTS CURRICULARS.
ALHORA, A L’AULA DE 2ONB HEM CONEGUT UNA MESTRA NOVA, LA PAULA, A QUI LI VENIA MOLT DE GUST CAMINAR EL NOU CURS AMB NOSALTRES.
MENTRESTANT ENS HEM ANAT SITUANT A LA NOVA AULA, UNA DE LES COSES QUE HA SORGIT ÉS UNA LLISTA DE TOT ALLÒ QUE CREIEM IMPORTANT PER PODER ORGANITZAR-NOS DURANT ELS PRIMERS DIES:
TENIEM LA NOVA AULA BUIDA I ENTRE TOTS/ES L'HEM ANAT ORGANITZANT I FENT NOSTRA MICA EN MICA. EN AQUESTA TASCA DE FER CRÉIXER LA NOSTRA AULA TOTS JUNTS HEM TREBALLAT EN EQUIP APRENENT VARIS CONTINGUTS CURRICULARS.
ALHORA, A L’AULA DE 2ONB HEM CONEGUT UNA MESTRA NOVA, LA PAULA, A QUI LI VENIA MOLT DE GUST CAMINAR EL NOU CURS AMB NOSALTRES.
MENTRESTANT ENS HEM ANAT SITUANT A LA NOVA AULA, UNA DE LES COSES QUE HA SORGIT ÉS UNA LLISTA DE TOT ALLÒ QUE CREIEM IMPORTANT PER PODER ORGANITZAR-NOS DURANT ELS PRIMERS DIES:
- FER LES PRESENTACIONS DE CADASCU DELS ALUMNES I DE LA MESTRA NOVA PER TAL D’ANAR CONEIXENT-NOS, ALHORA QUE FEIEM CONVERSA EN GRAN I PETIT GRUP SOBRE LES AVENTURES DE L'ESTIU, ENTRE D'ALTRES COSES.
- MARCAR EN UNA GRAELLA TOT EL QUE HEM PORTAT DE CASA.
- DECIDIR QUINS CÀRRECS SON NECESSARIS A L’AULA, COM ELS FAREM I QUI.
- TREBALLAR EL CALENDARI PER RECORDAR ELS ANIVERSARIS DELS COMPANYS/ES.
- LLEGIR E INTERPRETAR L’HORARI SETMANAL.
- ANAR A BUSCAR LLIBRES A LA BIBLIOTECA PER CONFECCIONAR LA NOSTRA BIBLIOTECA D’AULA.
- PRESENTAR L’AGENDA: COM FUNCIONA, PER A QUÈ ENS SERVIRÀ.
- DESCOBRIR I REORGANITZAR L’AULA: ELS SEUS JOCS I MATERIALS.
- CREAR ESPAIS NOUS PER L’AULA.
- (...)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada